Esperanzabolt

Készítés 2018 November
Feladat Logó tervezés
Webcím Esperanzabolt

A feladat egy webshop logó tervezése volt, az adott esperanzabolt névvel. Azóta már Deconline lett belőle.

A munkáról

Igyekeztem minél inkább a pályázat kiírásának megfelelő munkát alkotni. Elsősorban az elképzelésem egy egyszerű bevásárlókosár volt, majd úgy gondoltam nem kellene ennyiben megállni, és mi lenne ha a tipográfia részévé tennénk. Innen jött egy görbe változata, és a végső változata a logónak, melyek közül a végső választás a bevásárló kosár formára asszociálhatósága miatt került a jelenleg is használt változatra. Érdekes kihívás volt, könnyedén tudtam a KreaNodon a pályázat határidejének lejárta előtt is kommunikálni a megbízóval, itt persze még anonímként.

Azonban akkoriban feltétel volt még a pályázat során, hogy esetleges márka név váltás esetén a logó alakítható legyen, amit szintén figyelembe kellett vegyek a tervezésnél, és végső soron sikerült is. Mint legtöbb munkámra, erre is kellemesen tekintek vissza, és nagyon jó tapasztalat szerzési lehetőség volt ez is szintén. Ami pedig különösképpen meglepett a pályázatot illetően, hogy a megrendelő 126 pályázóból választott ki győztesnek, amire azóta is büszke vagyok, igyekszem mindig a megrendelő elképzeléseit, igényeit jól felmérni, és a lehető legjobban azonosolni ezekkel, hisz így lehet a legpontosabb munkát végezni. Számomra minden munka olyan mint egy történet, egy film, amibe bele kell éljed magad, ott kell legyél teljesen ahhoz, hogy át tudd élni és megfogni belőle a lényeget.